BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 7, 2011

where can i find the right person for me??who is meant for me??over n over n over again...the same thing keep happens to me...yup memg dugaan ALLAH itu bererti DIA syg pada hambanye tp sesungguhnye YA ALLAH dugaanMU ini amat berat untk aku tanggung.....mungkin aku bodoh dlm menilai perhubungan tp adakah aku yg bersalah kalo aku terslah tafsir sedangkan aku dilayan seperti org yg istimewa...aku rasa sgt bodh skrg ni...kenapa??apa slh aku pada kamu2 sekalian wahai lelaki...mempermainkan perasaan adalh perkara yg sgt sensitif..adakah layak ianya dipermainkan hanya untk kepuasan diri....aku hanya berdoa..semoga aku dipertemukan dengan org yg terbaik dan menerima aku seadanya...:melindungi aku dan menghormati aku...semoga doaku ini dimakbulkan..:-)

0 Comments:

Post a Comment