BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 23, 2011

NAMA SAYA OLA


dah lama x buka blog n suddenly arini aku rasa nak menulis...NAMA SAYA OLA bkanla tajuk novel or citer cuma citer aku sndri...after finish final exam, aku cuti sem n disebbkan cuti smpai 4 bulan haruslah mencari kerja...kalo duk umah alamatnye kembang ler badan..so now aku dah sebulan lebih keje kat satu mall (mall ke) kat umah aku as cashier....biasala kalo dah keje ni kenal la kawan baru right..so there is one guy actually more to my adik sbb dia baru 18 taun...dia yg bg nickname ni kat aku....yg memg berbeza dari nama btul aku..sgt2 berbeza....ianya diadaptasi daripada.....................

x perlu ckp byk la kan daripada gmbar diatas atau nama sebenrnye KOALA...i just dont get it why dia pgl aku koala n lg satu dia kata aku pemalas cm koala...suka2 jek ckp cmtu sedgkan aku rajin bekerja smpai demam2 n sakit tekak...tp itula cara kitaorg bergurau n walaupn dia slalu menyakitkan hati but aku x pnah terasa hati ngan dia...n skrg dia dah berenti n 6 to 7 people also quit sbb nak smbung study...will be missing you guys...especially adik kungkang (nama gelaran aku untk dia) HUG N KISSES...

0 Comments:

Post a Comment